Undervisningsmiljø

Som den løbende faglige evaluering er det også nødvendigt konstant at være opmærksom på og rette op på det miljø, undervisningen foregår i.  

Når vi har fokus på elevernes faglige succes og hjælper dem med at blive dygtige i hvert fag skaber det en god og respektfuld stemning blandt elever og lærer.

Succesfulde elever behøver ikke mobbe eller chikanere andre.

Niels Bergstedt, Skoleleder  

 

20/2-2017

Vi har booket en mere bred vurdering af undervisningsmiljøet på Kildeskolen.

Den foretages digitalt i april måned under DCUM.  

 

3/4 samt 4/4 2017

Trivselsundersøgelse gennemført af alle skolens elever.  

Resultatet af undersøgelsen er i første omgang uddelt til klasselærere, så de kan gå i gang med at sætte ind, hvor der er behov.  

 

24/10-2018

Undersøgelse af skolens toiletforhold gennemført på alle elever på skolen. 

Rengøringspersonale er udskiftet.

Toiletfaciliteterne er nu i orden hver morgen - kvalitet falder hen over dagen 

Der er stor forskel sal for sal:  

Stueetage: Klasselærerne til 0.-4. klasse skal arbejde med elevernes brug af faciliteterne med stor grundighed. 

1. sal: Klasselærerne til 5.-8. klasse skal også arbejde med eleverne for at opnår bedre forhold.

2. sal: (Med 9. og 10. klasse) Ikke noget problem.